środa, 26 października 2011

Witam


Witam serdecznie! 
Blog ten powstał by podzielić się ze wszystkimi moim hobby - tworzeniem biżuterii! Interesuję się tym już od pewnego czasu. Na blogu będą prezentowane różne wzory kolczyków i nie tylko. 

O gustach się nie dyskutuje. Każda kobieta preferuje różne wzory, kolory kolczyków. Jakie podobają się Panią czytającym ten wpis? Czy noszone przez kobietę kolczyki, biżuteria są zwierciadłem stylu i elegancji kobiety niczym oczy zwierciadłem duszy? Czy te atrybuty podkreślają atuty kobiety, czy są jedynie dodatkiem do stroju, a może jego dopełnieniem? Wisienką na torcie? 

3 komentarze:

  1. w orbit były :) w miętowych tych zielonych u mnie ale widziałam u bloggerek że są też w white :)

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej są :) powinny być w większych sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dzieła :) Mnie od dziś też coś wzięło na tworzenie :)
    Pozdrawiam i życzę dalszej owocnej pracy :))

    OdpowiedzUsuń